Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 20:50:41 CET 2005

> Zdravim

Ja taky :)

> [...]
> zatim mam hotovou kartu do PC
> hotovou umelou zatez (0-1A,1-10A)
> skoro dodelany rizeny zdroj (0,5 az 35V, 3A)
> ted pracuji na 10 kanalovem volmetru (4,5 mista, 0-1000V,kazdy kanal
> samostatne)

> chtel bych tam dodelat
> spinaci modul
> rizenou IO kartu
> nekolika kanalovy ampermetr
> a plno dalsich

> zel zatim tomu chybi ovladaci SW pro PC
> je to nekomercni takze platit nikomu za SW nebudu
> kdyby se nasel nekdo ochotny udelat SW (ja skusil delphi ale za par

Urcite, prave neco podobneho taky navrhuji, shodou okolnosti taky
RS-485 ale zatim jsou navrhy jen v hlave ... A pokud se pojede ve
vetsim poctu lidi, treba z toho neco vzejde ... Lamal jsem si hlavu
nad elektronikou zdroje 0-30V/0-10A -maly sum, teplotni spady atd atd,
co k takove konstrukci patri, lec marne, holt programator se od
konstruktera pozna :) Soft se da zbastlit to je minimalni problem.

bylo by dobre to nekde zverejnit ...

--
Best regards
 BuFran