Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Březen 17 15:00:27 CET 2005

Mam jeden takovy 'suplikovy' vyrobek:

http://scinstruments.com/si/products-uadc6.php

Je v tom 16bitovy prevodnik, LSB kolem 70uV, diferencialni vstup. Ma to i
digitalni vystup (puvodne zapnuti napajeni pro tlakove senzory apod.),
preprogramovat jako vstup/vystup by slo snadno.

Uvedena cena zahrnuje i specialni chromatorgraficky soft, samotny A/D by
byl levnejsi.

J. Hanzal