poptavka LM63CIMA (bylo Vzorky National)

Lukáš Loučanský lukasoftc@atlas.cz
Středa Březen 16 20:50:35 CET 2005

Farnell - viz odpoved pro Snail instr
2turby - ja taky nechci, aby pro me otvirali baleni - baleni je po vice jak
90 kusech - maji baleni otevrene s 48 kusu - pro ne je problem ty 2 kusy
vyskladnit, dostat do CR, zabalit za 80,- a poslat mi to na
dobirku.....proste neprekonatelny problem....

From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 16, 2005 8:33 PM
Subject: Re: poptavka LM63CIMA (bylo Vzorky National)

Zdravim,

 nezapomente, ze tyto firmy jsou zarizene na vetsi odbery a tezko
 mohou resit maloobchod. Tezko by pak take prodavali otevrene baleni.
 Dokonce i nekteri velci spotrebitele si dokonce zalozili spolecne
 specialni firmy, ktere jim zajistuji dodavky soucastek a jsou mnohdy
 (ale ne vzdy) schopni zajistovat i kusovku na vyvoj (viz treba
 MEMEC).

 Pro "bastlire" jsou tady ruzne zasilkove obchody typu Elfa, Farnell a
 podobne. Samozrejme, ze oni si ale "nauctuji" lezici penize v
 zasobach a drahou lidskou praci pri baleni kusovek.

--
 turby@chips.cz