Prizpusobeni analogoveho signalu

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Březen 16 11:25:31 CET 2005

Jenomze kdyz to zpracuji 8 Bitovym ADC tak ta chyba je +/- 2 Bity a
ruseni v aute je vice jak +/- 10Bitu. Tak k cemu tech 10ľV.A
pocitaji mi kazdy cent ceny. I kdyz bych si s temi mikrovolty uz
tak rad troch pohral.

Pan Pouch ma asi pravdu, ze vseho s mirou a staci ten sledovac.

Hugo KOTTAS

--
Akcni unorova nabidka "3 za cenu 1"! Ziskejte
VOLNY ADSL 512/128 3GB za cenu 1GB!