Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 16 10:51:06 CET 2005

Od jakeho vyrobce byla ta puvodni baterie ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Wednesday, March 16, 2005 10:29 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

> ukazovalo 0,96
> blika ani
> rozsahu v multimetru.
>
> Jestli to ma naprazdo odber 0.96mA tak ten problem asi nebude v
> baterkach.
> Nekdy v tom byvaji svaby ktere jsou pripojene primo na baterku bez
> vypinace a maji snimaci vyvod kterym se ridi jejich zapnuti/vypnuti.
> Na tom vyvodu tecou zanedbatelne snimaci proudy takze neni problem to
> zapinat nejakym svodem. A ten svod klidne vyvori pot a spina ktera se
> dostane dovnitr casem a ta vymena baterii to mohla jen uspisit...

No ja si myslim, ze tech 0.96 mA je hausnumero, ktere si ten multimetr
vicemene vymyslel, protoze kdyz si vezmu mereni napeti na clanku (2,84 holy
knoflik, 2,81 knoflik v ovladaci), tak by musel byt vnitrni odpor baterky
nejakych 30 Ohmu, coz se mi zda dost hodne.
Pokud jde o svody z vlhkosti a prachu, tak samozrejme je to mozne, ale na
druhou stranu, to pouzdro je utesnene gumickou a sterilitu snad konstrukter
nepredpokladal. Vcera jsem to pro jistotu vydrbal isopropylem, ale napetove
pomery se nezmenily.

Diky a zdravim

Jiri Foldyna