PWM v tiny26

MK info@mcu.cz
Středa Březen 16 10:18:40 CET 2005

>S tou tiny26 Vam neporadim, nepouzivam je a studovat se mi to jaksi nechce
>:).

>Co se tyce PWM, pak za ni dejte dolni propust a to takovou, aby Vam jeste
>stacilo,
>jak rychle to pak bude schopno prebehnout z napeti na napeti. Cim bude
>dolni propust
>pro nizsi kmitocty, tim budete mit vystupni napeti vyhlazenejsi, ale take
>Vam bude
>vystup pomaleji prebihat z napeti na napeti pri zmene hodnoty PWM. Dolni
>propust
> [...]

Proc tolik povidani o necem k cemu vubec nebyl smerovan dotaz ?????
Rikalo se, ze ing mysli tuzkou, rykalo se take ze mluviti stribro, mlceti
zlato,
ale ono se toho vubec hodne napovida, ze pane Jiri :-))))

K vlastnimu dotazu:

// Timer/Counter 1 initialization
// Clock source: System Clock
// Clock value: 16000.000 kHz
// Mode: PWMA & B top=OCR1C
// OC1A output: Non-Inv., /OC1A connected
// OC1B output: Non-Inv., /OC1B connected
  PLLCSR=0x0;
  TCCR1A=0b00000000;
  TCCR1B=0b00000001;
  TCNT1=0x00;