PWM v tiny26

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Březen 16 09:30:01 CET 2005

S tou tiny26 Vam neporadim, nepouzivam je a studovat se mi to jaksi nechce :).

Co se tyce PWM, pak za ni dejte dolni propust a to takovou, aby Vam jeste stacilo, jak rychle to pak bude schopno prebehnout z napeti na napeti. Cim bude dolni propust pro nizsi kmitocty, tim budete mit vystupni napeti vyhlazenejsi, ale take Vam bude vystup pomaleji prebihat z napeti na napeti pri zmene hodnoty PWM. Dolni propust si uz jiste nastudujete sam, jejim nejjednodussim pripadem je RC clanek, tedy odpor za vystup PWM a z odporu do kodanu k zemi a na kodanu mate co jste chtel.

--
Jiri Bezstarosti

  ----- Original Message -----
  From: Prýmek Aleš
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, March 15, 2005 10:10 PM
  Subject: PWM v tiny26

  Zdravím konferenci,

   zkouším výstup PWM v tiny26 a jaksi se nedaří používám CodeVision co mám nastavený špatně ? Vystup by měl byt řízený snad podle hodnoty OCR1C?

  Ještě jednu věc jak nejednodušeji převést PWM na lineární napětí?

  Díky Aleš

  // Timer/Counter 1 initialization

  // Clock source: System Clock

  // Clock value: 5000,000 kHz

  // Mode: PWMA top=OCR1C

  // OC1A output: Non-Inv., /OC1A connected

  // OC1B output: Disconnected

  PLLCSR=0x00;

  TCCR1A=0x42;

  TCCR1B=0x01;

  TCNT1=0x00;

  OCR1A=0x00;

  OCR1B=0x00;

  OCR1C=0x00;

  while (1)

        {

       OCR1C=55;

       PORTB.6=1;                        //toto mám abych vyděl jestli vudec žije

       delay_us(10);

       PORTB.6=0;

       delay_us(10);

        };