Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 15 23:32:05 CET 2005

On Tue, 15 Mar 2005, Jiri Foldyna wrote:

> Odber v klidovem stavu jsem se sice pokusil zmerit, ale vzhledem k
> multimetru, co mam, tomu udaji moc neverim :-) Naprazdno to ukazovalo 0,96
> mA, po zmacknuti tlacitka taky, navic LEDka, co tam obvykle blika ani
> nemrkla :-) Rekl bych, ze za to muze odpor proudoveho rozsahu v multimetru.

Jestli to ma naprazdo odber 0.96mA tak ten problem asi nebude v baterkach.
Nekdy v tom byvaji svaby ktere jsou pripojene primo na baterku bez
vypinace a maji snimaci vyvod kterym se ridi jejich zapnuti/vypnuti.
Na tom vyvodu tecou zanedbatelne snimaci proudy takze neni problem to
zapinat nejakym svodem. A ten svod klidne vyvori pot a spina ktera se
dostane dovnitr casem a ta vymena baterii to mohla jen uspisit...