Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Březen 15 23:02:51 CET 2005

> Tos tomu zmerim odber na prazdno nebo na to pres noc flaknu
> treba merak s
> RS232C a kus PC, at mam zaznam o odberu v klidovem stavu a
> pak uz si mohu
> lepe udelat predstavu, jestli za to muze baterka ci ovladac a
> co se vubec
> deje.

Odber v klidovem stavu jsem se sice pokusil zmerit, ale vzhledem k
multimetru, co mam, tomu udaji moc neverim :-) Naprazdno to ukazovalo 0,96
mA, po zmacknuti tlacitka taky, navic LEDka, co tam obvykle blika ani
nemrkla :-) Rekl bych, ze za to muze odpor proudoveho rozsahu v multimetru.
Je to obyc RANGE RE336F a neco, ma to spolecny rozsah pro ss i st proudy a
zlomky miliamperu asi nebudou jeho parketa.

> Pak se podivam, co se deje na napajeni, kdyz to "zmacknu",
> estli napajeni
> nepadne na drzku. Ona baterka muze byt klidne O.K., ale
> nemusi byt urcena k
> tak velkym odberum, ktere to potrebuje v okamziku vysilani a
> jak ma za sebou
> par hodin, klidne uz to v pulzech neutahne.

Napeti baterky naprazdno je 2,84 V, po zapojeni do ovladace spadne na 2,81 V
a po zmacknuti tlacitka (to uz LEDka blika :-) je na ni 2,62 V.

> BTW, neni tam nejakej malej elyt trvale pripojenej k
> napajeni, kterej uz ma
> davno v nadpisu zivot po zivote ?

Tezko rict, jsou tam celkem 3 soucastky, maly SMD broucek a 2 SMD drobky o
rozmerech tak 0,5x1 mm (by oko). Nic, co znam jako elyt tam neni.

Celkem me rozciluje, ze ze zacatku obe ovladani chodila velmi uspokojive na
nejakych 15-20 metru, ale ted bezprostredne po vymene baterky tak na 5
metru, a po par dnech musim pomalu rozbit okno u ridice, abych auto otevrel.
Osobne si myslim, ze je to opravdu spis baterkama, nez nejakou vadou
ovladace - ze by se oba pokazily stejne mi nepripada pravdepodobne.

Coz me privadi k otazce - kde bych mohl koupit dostatecne kvalitni baterku
CR2032, pripadne od jakeho vyrobce ? Do Vidne to mam nejakych 300 km, to by
se mi ten knoflik dost prodrazil...

Zdravim

Jiri Foldyna