Pouzitie FLASH v jednocipe ako datova pamat; was: Prosim kritiku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Březen 15 18:28:12 CET 2005

> som uz aj 1e6. Aj ked zvacsa ide o typicky udaj a mam obavu, ze nie
> kazdy ho zarucuje...

Prave. Ale treba ZiLOG to udava jako minimalni ale typ. a max. neudava.

> No ale ved o to ide.
> Tusim sa pisalo cosi o 14 dnoch na tych 8kB, takze aj na tych 1e4 cyklov
> mi to vychadza nejakych 380 rokov, to by mohlo stacit :-)

To by mohlo reps. melo :-), ja mel na mysli obecny pripad pouziti. A napr.

> Ale tam ide o zapis 10x za sekundu...

je spise prave na tu FRAMku nez na obycejnou 24Cxx

> No uz v prvej odpovedi ste nadhodili ze by ste pouzili nieco ine ako AVR
> a ani v druhej ste to nekonkretizovali, a nie je mi presne jasne, preco,
>   predtym ste ich vcelku propagovali...

Mate pravdu, ted jsem si to precetl znova cele. Poznamka o nepouziti AVR
byla ta, ze je neumim a pro me potreby mam srovnatelny MCU (to je duvod
proc neumim a nechci se ucit pouzivat AVR ale v pripade potreby se
branit nebudu), ktery bych pouzil. Dale jsem to nekonkretizoval. Nicmene
obliba eZ8 stale trva (zatim jediny problem byl prilis velky prikon, i
2mA jsou nekdy moc) a nebojte se, propagace bude :-), jen proste v
sobotu nebyla nalada :-)

Pavel