Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Březen 15 10:58:02 CET 2005

Dobry den,

mam problem s dalkovym ovladanim centralniho zamykani u VW Bora. Puvodni
baterie v ovladaci vydrzela cca 1 rok, pak ji dosel dech a tak jsem ji
vymenil za jinou (CR2032 od Kodaku). Ta vydrzela asi tri tydny, tak jsem tam
dal dalsi (pro zmenu CR2032 od Maxellu a po tydnu uz ji taky dochazi dech).
Stejny problem mam i u druheho ovladace - baterky tam odchazeji jako na
bezicim pasu (v servise mi tam dali Vartu, ta vydrzela asi mesic). Nevite
nekdo, v cem by mohl byt problem ? Nejprve jsem si myslel, ze je vadny
ovladac, ale ze by po vymene puvodni baterie klekly oba se mi nezda
pravdepodobne. Neresil uz to nekdo nebo nevite nekdo, v cem by mohl byt
zadrhel ?

Diky

Jiri Foldyna