Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 14 21:46:07 CET 2005

> Pokud ovsem na GPRS mate dynamickou adresu, tak se bez serveru nemaji dve

1. moje reseni se serverem vzdy pocita (urcite to pujde i bez nej) ale
jinak mate zrejme pravdu resp. nemam moznost (ani nechci) s Vami
polemizovat.

2. teoreticky (nemam odzkousene) to lze i s dynamickou IP, staci kdyz
server (nebo jedno ze zarizeni) ma pevnou, zarizeni se k nemu hlasi a
jejich identifikace je az na urovni dat. Je to urcite bezpecnostni
riziko, lze sice vymezit urcity rozsah ve kterem IP operator prideluje
ale ten rozsah muze operator zmenit (coz Eurotel nedavno udelal).

> zarizeni sanci domluvit... A umi operatori na GPRS statickou adresu? kolik
> to bude stat navic? vyplati se to jeste?

Urcite umi. Eurotel ano, ostatni pravdepodobne take, kolik to stoji na
to se podivejte do ceniku operatoru, nemam to v hlave i kdyz nedavno
jsme to resili a jestli se to vyplati zalezi na konkretni aplikaci, je
to jen jedno z moznych reseni.

Pavel