RE: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Březen 14 20:05:45 CET 2005

Nevim,jestli jsem neco neprehlednul, ale na coto vlastne je a pres co to
komunikuje? Jestli neni problem udelat kazdych 800m stanici, tak bych tam
rovnou zakopal drat :-)
(teda na brigadu se nehlasim...)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Milan MCM
Sent: Monday, March 14, 2005 7:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Tak právě jsem škrtnul PROFI řešení o:))   Radiový datový modul se všemi
záležitostmi stojí 1ks   40.000,-
To je podle mě více než zlodějina. Za modul vysílače a přijímače , to ať
se na mě nikdo nezlobí ale že se
nestydí o:)))

Ps -- to s tím blikáním je zajímavé jako to funguje , existuje nějaký
link na stavbu něčeho podobného?
     -- a co sněžení ?

A ještě mě napadla taková blbustka
Co dát každých 800m přijímač na 433 a zároveň to poslat dál ,
ale na stejné frekveci by to asi dělalo trošku bordel že ..