Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Březen 14 20:01:33 CET 2005

> Ještě mě napadlo .. nevím zda to není blbost
> kdybych čapnul GSM terminál , jak fungují datové přenosy na GSM ?
> Lze jednoduše řečeno "prodloužit" RS232 pomocí dvou GSM modulů ?
> Pokud taková služba od operátora existuje a kolik stojí ?

Co treba GPRS, nebo SMS ;)))

"Primo" to asi nepujde, ale nemel by byt problem udelat si zarizeni
zalozene treba na nejakem mikrochipu, ktere bude ovladat nejaky
hw-modem (treba v nevyuzitem telefonu;) pres UART a na druhou
stranu komunikovat druhym UARTem se zarizenim...

Treba by to pak vyslo i na min, nez 10000,- (i kdyz neco na provoz
padne, ze;)