Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 14 19:16:16 CET 2005

.no ........a kdyz se SMS zatoula ( nekdyz je to vecnost, nez SMS
dorazi) , tak /treba  pul dne nepotece voda/ - ci co ja vim k cemu to
vlastne je.
Ale kdyz reseni s GSM  to by se dalo zvladnout i "prozvanenim" zadarmo
Nebo alespon potvrzeni funguje nefunguje.....funguje napul...:-)