Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 14 18:54:03 CET 2005

Jeste je tady jedna naprosto legalni cesta a to CB - na kanalech 24 a 25
je povoleno Packet radio. Je to datova komunikace s rychlosti 1200Bd.
Myslim, ze na 4 Km by to bylo i pomerne spolehlive spojeni, ovsem pokud
tam treba nejaky vtipalek nezaklicuje. Da se rict, ze by to mohlo byt i
levne reseni.
Stanice mohou byt starsi /pocitam a 1000Kc/ anteny udelate, zdroj taky.
Modem  se pouziva s TCM 3105 ale pokud zachovate AX25 obecne muzete si
to modulovat/ demodulovat cimkoliv