Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Milan MCM magixe@volny.cz
Pondělí Březen 14 18:47:44 CET 2005

Jo napsal jsem to s nadsázkou  , ale 4km by snad neměl být broblém.
Komunikace je obousměrná  s tím že zařízení je na přijmu a když přijme
to svoje tak odpoví . Přenos je velice "řídký"  10byte za 2min o:))

Počkám si na vyjádření od firem a pokud to neklapne vrhnu se
do nějaké té radiostanice.

Ještě mě napadlo .. nevím zda to není blbost
kdybych čapnul GSM terminál , jak fungují datové přenosy na GSM ?
Lze jednoduše řečeno "prodloužit" RS232 pomocí dvou GSM modulů ?
Pokud taková služba od operátora existuje a kolik stojí ?

Další zajímavý nápad je ta WIFI ale dosah asi nebude žádná sláva.

Milan