Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 14 18:38:23 CET 2005

Jenomze ti operatori potrebuji prenaset trochu jine baliky dat , nez nas
tazatel. Ty jeho data by se daly odpiskat pistalkou.
A co se tyce prenosu hlasu se vsemi nalezitostmi / i pro funkci modemu
coby datove nadstavby na hovorovem kanalu/ jedna se o 64Kb na kanal........