Re: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Pondělí Březen 14 18:30:35 CET 2005

Nic ve zlem, ale uprimne mne rozesmal vas vyrok:
:::Sečtěno podtrženo musí existovat legální cesta jak překlenout blbé 4km

Rekl bych ze ty blbe 4km a kolikrat i vzdalenosti podstatne kratsi je dost
velky problem pro providery. Jelikoz cesky telecom sedi na kabelovych
vedenich tak hledaji ruzne cesty jak prave tyto vzdalenosti preklenout.
Odborne tomu rikaji last mile. Od reseni spojeni pojitky v bezlicencnich
pasmech (reseni neprilis vhodne) az po reseni v pasmech licencovanych je to
prave to co nedovoli snizovat ceny za pripojeni k internetu v CR. Ty
technologie proste neco stoji. Pokud pouziji bezlicencni pasmo, neni navic
zadna zaruka toho jak dlouho to bude fungovat nez se dane pasmo tak zarusi
ze bude nepouzitelne. Pokud pouziji licencni pasmo, plati za frekvence CTU.

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Milan MCM" <magixe@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 14, 2005 6:21 PM
Subject: Re: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

No pánové pozor ,, já tu nechci páchat nějakou černotu , proč myslíte že
zde sonduji co lze a co nelze.
Více méně získal jsem odkaz od CTU na firmy co dělají tyto přenosy na
schválených a povolených
frekvencích - výkonech.  Bohužel cenu zatím nevím.

To že 433 a vyšší výkon nelze použít to už vím , byla to jen prvotní uvaha.
Sečtěno podtrženo musí existovat legální cesta jak překlenout blbé 4km
vdušnou
čarou. o:))

Čekám tedy na vyjídření profíku z firem co se tím zabívají
a pokud to bude nekřesťansky drahé tak ať to má spoň křesťanský cíl o:))
Přistoupím na překopávku radiostanice ale to asi také není zrovna
košér ,, že .

Zatím
Milan