Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Milan MCM magixe@volny.cz
Pondělí Březen 14 18:21:41 CET 2005

No pánové pozor ,, já tu nechci páchat nějakou černotu , proč myslíte že
zde sonduji co lze a co nelze.
Více méně získal jsem odkaz od CTU na firmy co dělají tyto přenosy na
schválených a povolených
frekvencích - výkonech.  Bohužel cenu zatím nevím.

To že 433 a vyšší výkon nelze použít to už vím , byla to jen prvotní uvaha.
Sečtěno podtrženo musí existovat legální cesta jak překlenout blbé 4km
vdušnou
čarou. o:))

Čekám tedy na vyjídření profíku z firem co se tím zabívají
a pokud to bude nekřesťansky drahé tak ať to má spoň křesťanský cíl o:))
Přistoupím na překopávku radiostanice ale to asi také není zrovna
košér ,, že .

Zatím
Milan