Další válka o formáty čili - Re: Ozon

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Březen 14 17:02:53 CET 2005

Hezký den přeji  :-)

    pokud máte dostatek nervů, sebeovládání a sebezapření a také rychlou
linku, velikánský HDD a vhodný prohlížeč, račte udeřit okem semhle

http://www.zdravotnici.cz/download/sasino_doupe/ozonator/

    Jsou tam GIFka respektive bude jich tam 6 jen co se tam dostanou.
Zatím jsou tři :-)

    Vím že z toho zase bude válka, ale prosím předem, nerozpoutávejme
ji, ono to fakt nemá cenu.

    GIFka jsou jaká jsou protože nejsem dobré skenerka také proto že
kniha trošičku (hodně) zažloutlá.

    Snad nikoho nepobouřím či neurazím, to bych nerada. Každé GIFko má
cca 800 kB

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

pyjan wrote:

> Ozon je jedovatý, Ionizátor neprodukuje ozon ale záporné ionty. Proto
> záleží na rozměrech hrotu..

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
>Testovano: 14.3.2005 16:34:40
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 14.3.2005 17:03:16