Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

J.D. dr.sny@tiscali.cz
Pondělí Březen 14 16:39:17 CET 2005

Dobry den,
uz jsem jednou tenhle prispevek poslal, ale spane, tak radsi ještě
jednou:

O tuto meteostanici mam celkem velky zajem, tak jsem se byl na ni
podivat v Globusu (stoji tam cca 1700) a dost jsem se zhrozil při
pohledu na displej: nebyl jsem schopny najit uhel, pod který by byly
udaje prijemne citelne. Bud byl kontrast slaby, nebo "prosvitaly" i
neaktivni segmenty. Jake mate zkusenosti Vy? Jde tam nastavit kontrast?
V manualu jsem to nenasel. Mozna byly i slabe baterky (coz by bylo
divne), ale indikace nesvitila.Podsvetleni je opravdu hrozne, ale bez
toho se da zit.
Taky jsem se chtel zeptat, za jakou dobu se zobrazuje max a min teplota
- kdy se resetuje? Každý den? Nebo po precteni?

Na fotce je videt u tlakoveho cidla trimr - nesl by jim posoupnout tlak
a tak ho seridit podle nadmorske vysky?

S pozdravem J. Dostal