Anteny na digitalni vysilani TV

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Březen 14 15:58:02 CET 2005

Tata mi vcera rikal, ze to zkousel - bydli asi 60km (vesnice u Kolina) od Prahy. Mel zrejme vypujcenej nejakej digitalni prijimac, chytal to na stavajici antenu, co ma na analog. TV, akorat ji musel samozrejme nasmerovat na Prahu ;)

Vic podrobnosti nevim (takze nevim na kterym kanale, s jakym prijimacem ani jak to slapalo).

P.K.