novy podnet k valce (konfera x GME)

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Březen 14 15:44:07 CET 2005

Me se zda, ze se to uz v tom Prazskem GM trochu zlepsilo. Kdyz jsem byl
nakupovat soucastky v GM asi pred dvema roky, tak sem dostal od
prodavace vynadano, ze mi nebude prodavat vice jak 10 soucastek (tehdy
jsem mel seznam asi 15 soucastek celkem, uhledne vytisteny na tiskarne
se skladovacimi cisly, popisem), ze si to mam objednat v zasilkovem
obchode a ze tam neni od toho aby kazdymu prodaval takove mnozstvi
najednou. To se mi dneska uz nestava, ale je treba si pote co nakoupite
proverit ze mate opravdu vse co ste chteli a pripadne se znova zaradit
do fronty a nechat si doplnit zbytek ze seznamu.