Anteny na digitalni vysilani TV

Ing. Petr Faltus petr.faltus@gestocomm.cz
Pondělí Březen 14 15:00:05 CET 2005

Na stejném kanále stejný signál z více navzájem sfázovaných vysílačů.
Dva různé vysílače do sebe se obávám, že je blbost.

Jinak druhý experiment je na kanále 46 Czech Digital Group a třetí Český
Telecom přesunutý na 65.kanál. Všechny tři tzv. multiplexy vysílají z
více míst.
Toť v Praze, mimo Prahu bylo pokusné vysílání v Brně, ale prý to už
nejede. Nevím.