Databaze dilu v GMe

Martin Polehla polous@katka.biz
Pondělí Březen 14 13:02:51 CET 2005

Dobry den,
jsem zatim potencionalni zakaznik bez nejakych silnejsich preferenci at
GMe, PSe, GESu, kompo ci jinych obchodu se soucastkamy. Tzn. teprve na
trhu vybiram, co je pro me nejvyhodnejsi a kde v budoucnosti budu
odebirat. Chystam se nakoupit soucastky o cene kolem 7-10 kkc. Chtel
bych se zeptat, jestli  mam narok na nejakou velkoobchodnejsi cenu od
GMe, nebo jestli si ji mam vypocitat podle maloobchodniho ceniku ?
Pripadne jak mam tedy zjistit na kolik me soucastky presne vyjdou a kdy
mi budou dodany abych je mohl porovnat s konkurenci ?

btw, pokud znate nekdo nejaky dalsi pouzitelny obchod, pripiste prosim.

dekuji za upresneni
Martin Polehla