Prehrivani TDA2030A

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Pondělí Březen 14 12:53:26 CET 2005

Jo hrajou uplne normalne. Jeste jsem zapomel rict ze jeden kanal se jen prehriva druhej je OK, takze napajenim to snad neni. Ten kanal ktery se prehriva ma na vystupu v klidu kolem 3V, coz by mohlo byt pricinou zahrivani. Ted jen najit zavadu... Ja se domnivam ze to je bud kondenzator na vstupu propoustejici nejakou ss slozku, nebo spatnej svab, nebo nejak kmita celej obvod z me neznamych pricin.

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Monday, March 14, 2005 12:18 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Prehrivani TDA2030A

A jinak hrajou normalne? A je vystup na repro v klidu = 0V (cili je napajeni 100%-ne symetricke)?

Mam taky u PC repraky a nez jsem je opravil, tak mely rozbity vypinac - byl dvojity a odpinal obe napajeci napeti (+12V -12V). Akoratze to bylo vymyslene tak debilne, ze v tom vypinaci jiskrilo a tak se casem prerusil jeden kontakt. Vzalo to sebou i repraky.

Byl tam usmernovac, elyty, za nimi ten vypinac a za nim dalsi elyty. Takze pri zapinani to davalo peknou pecku - jedny kondenzatory plne nabite, druhe plne vybite, vubec se nedivim, ze to ten vypinac nevydrzel. Ted to mam udelane tak, ze se odpina stridave napeti jeste pred usmernovacem. ______________________________________________________________