Palubna siet v aute

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pondělí Březen 14 09:51:56 CET 2005

Ze vsech tech napadu je nejlepsi dat jedno rele paralelne k zarovce
dobijeni, nebo tlaku oleje. Vyhody: funkcnost, jednoduchost,
odolnost proti vnejsim vlivum vyssi jak u elektroniky. To ostatni
jsou atomove elektrarny, ktere budou jen zvysovat poruchvost. Jinak
co stoji jedna zarovka a co stoji v kusovce PWM (vcetne vyvoje)pro
jeji ovladani. Kolikrat to prodate?

Obecne plati, ze nejspolehlivejsi zarizeni je to ve kterem se nikdo
nestoura. Vcetne servisaka.

Hugo KOTTAS