OT: První pomoc (Re: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu))

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Březen 14 09:46:03 CET 2005

Zdravím :)

    v americe je možné všechno a tak to co píšete je pravda. Podle toho
co jsem četla v novinách, tak lékař když jde po ulici a vidí někoho jak
potřebuje pomoc, vezme telefon a zavolá záchranku, protože nechce
riskovat právě takovýhle postih za "špatně" provedenou první pomoc.
Pojistka se mu totiž vztahuje pouze na území nemocnice nebo ordinace. Ne
na ulici.

    Tohle ale nechápu, je to mimo moje chápání. Někoho zachráním, byť za
cenu ochrnutí na nohy třebas, ale zachráním život a on mě pak žaluje a
chce odškodnění ... Lidi jsou divní :-( :-( :-( Místo poděkování soud,
nedivím se že se američani mezi sebou nenáviděj :-( :-( :-(  Já chápu že
je hrozné z plného zdraví skončit na vozíku, to všechno chápu, ale není
to lepší než z plného zdraví skončit jako mrtvola ??? Na to můj mozek
nestačí :-(

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Kotlaba Jaroslav Ing. wrote:

>Nevite nekdo, jak je to s prvni pomoci u naseho Velkeho Bratra za Velkou
>louzi?
>
>Slysel jsem, ze tam pry ten, komu se prvni pomoci poskytla, muze zalovat
>toho, kdo mu ji poskytl, ze ji poskytl blbe.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 14.3.2005 9:46:11