Databaze dilu v GMe

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Březen 13 02:33:28 CET 2005

Snad bych jen pripomnel jeden pripad, o kterem jsem tady psal. GM, ktere ma
ISO9001, mi prodalo cinske trafo BEZ prohlaseni o shode. Na muj dotaz zda je
trafo oddelovaci (ze stitku to neni patrne) mesic nereagovali a kdyz jsem to
dal na COI, poslali mi atesty od jinych traf (jine oznaceni, jiny vykon) s
tim, je udajne k tomuto trafu dostali a ze budou kontaktovat cinskeho
partnera, aby dal formalni prohlaseni, ze to trafo je stejne. Potom uz se
neozvali, takze stejne nevim nic mimo nepravdiveho ujisteni na uctence, ze
vse zakoupene v GM ma prohlaseni o shode. Pan Vidlar se jeste do me tady v
konferenci pustil, ze to pry slo vyresit i "v klidu a bez COI". Neni to muj
jediny problem s GM, ale dle meho nazoru presne tohle je na odebrani
osvedceni ISO9001. Koordinatora pres ISO dela bud clovek bez potrebnych
znalosti, nebo vi co dela a vedomne (asi na neci pokyn) podvadi zakazniky.
Nevim co je horsi.
Andel

----- Original Message -----
From: "GME" <zdenek.vidlar@gme.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 12, 2005 3:52 PM
Subject: Databaze dilu v GMe

No tedy buh ochranuj Brno :-((.
Samozrejme, ze ohodnoceni zakaznika a nastaveni jeho obchodnich
preferenci je zalezitosti obchodnika. Pokud to ovsem obchodnik verejne
pripusti, ba dokonce se tim pysni, mel by se jeste tyz den stat byvaly
obchodnikem.
Nedelate sve firme moc dobre jmeno.
--
Rt

No to mi povězte, proč bych měl být bývalým obchodníkem. Vždyť na tom
nic není když řeknu lidem pravdu. Aspoň si někteří uvědomí, že se
nevyplácí dělat si z nás srandu a že ti ktaří jednají férově mají pak
něco navíc. Je na tomto něco špatnýho?

My v Brně se stále snažíme pro zákazníky udělat maximum, ale pokud
vidím, že zákazník na nás kašle tak potom začnu kašlat i já na něj...
To je myslím spravedlivé ne?

S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno