hmota blok. kond.+ blokovani obecne

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Neděle Březen 13 19:14:25 CET 2005

a co znamena mensi?

Atmel bere tak 5mA, gps kolem 80mA a karta maximalne 50mA.

Bude vyhovovat u atmelu 2x100n + 2x27pF, u gps 100n+27p a to stejne u karty
+tantal 4.7u (karta je na "konci" napajeci vetve)?
Neni to vylozene nedostatecne nebo vylozene predimenzovane?

Je to napajene z baterie pres max8860 s tantalem 4.7u na vstupu i na vystupu.
(take k nemu dat 27p?)

P.B.