hmota blok. kond.+ blokovani obecne

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Březen 13 15:22:11 CET 2005

Zdravim,

 ono to neni zase tak kriticke, ty kondenzatory v napajeni nefiltruji
 primarne pracovni kmitocet procesoru ale obecne sum v napajeni.
 Dulezita je nizka hodnota odporu. Pomerne dobre je treba dielektrikum
 X7R, ale obvykle nebyva moc dostupne v kusovce. I kdyz jsou vyjjimky.

 Zalezi na konkretnim druhu napajeni, ale pokud zapojite stabilizator
 dle datasheetu s doporuceymi kondenzatory a k procesoru povesite
 treba tech 100n, nic nezkazite. Podle me je vseobecne lepsi pouzit
 tantaly nebo kvalitni keramiku.

--
 turby@chips.cz