Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Březen 13 10:32:03 CET 2005

Taky jsem zvedav jak to dopadne - neco podobneho jsem zazil - ruseni
kabelove televize od NMT site. Nakonec se ukazalo, ze montaz kabelovych
rozvodu nebyla v "norme" a montazni firma usetrila na kabelech vnitrnich
rozvodu, rozbocovacich  a na "bedynkach" pro rozvadece.
Tenkrat "zalobce" hradil pouze naklady na dopravu  :-)
Po rekonstrukci kabelovky - vse dle projektu ( vcetne zemniho privodu)
ruseni zmizelo!

Ono je fakt, ze rusit kabelovy rozvod je teoreticky nemozne. Pokud ano,
tak extremnimi vykony rusiciho zdroje.
Zemni rozvody jdou velmi kvalitními kabely se svarovanym plastem a
jejich vf "izolace" je opravdu dokonala....