Prosim kritiku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Březen 12 23:17:56 CET 2005

No, chtel jste kritiku tak jste ji mel :-)

> EEPROM- mam 8kB, je to nutne, kdyz napr. pojedu na dovolenou a 14 dni
> nestahnu data, to asi nema zadny bezny MCU

Ale jo ma. Ten co mam na mysli ma pri programu 8kB jeste 16kB na
zaznamy. Pravda neni to eeprom v pravem slova smyslu ale Flashka
programovatelna z programu a urcite bych ji nepouzil na logovana data,
na nejake ulozeni konfigurace apod. ovsem klidne. Takze zpatky na zem -
jo na logovana data externi EEPROM a to nejlepe typu FRAM.

> LCD - overena rutinka, mel jsem to na bastl desce....ale s tim R/W mate
> pravdu, da se pak usetrit nejaky cas v programu

tim R/W neusetrite leda, ze mate na mysli cteni busy flagu a ne cekani
ve smycce stanoveny cas. To setreni jsem myslel pri pouziti 8bit zbernice.

> Mam tu jeden RTC na starym MB, zatim mi to bylo lito vypacit a navic
> dalsi obvod, spis premyslim o bateriove zaloze.

No treba DS1307 maji i v GM, je na I2C, spotreba z baterie <1uA. Celkova
zaloha je dobra pokud je vyzadovan beh i pri vypadku napajeni, coz tady
asi je.

> ad2) OZ na vystupu z cidla je nutny, nebot me zajimaji jen hodnoty atm.
> tlaku u nas, tj. velmi slabe spektrum a navic
> (diky tomu, ze konstrukce utrpela i ze strany ekonomicke :-( ) jsem
> pouzil suplikovy ADC 8-bit, takze jsem musel odecist a zesilit.

Aha, pouzit 16ADC a vybrat uzky rozsah je mozna trochu luxus, souhlasim.

> Moc dekuji za nazory, chybama se clovek uci :-)

To ano :-)

Pavel