Membrana kondezatoroveho mirofonu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Březen 12 22:36:48 CET 2005

A jeste by me zajimalo, ty dudirky v te pevne elektrode jsou zkrz nebo jsou
to jen rezonancni dutinky nebo jsou nektere skrz a nektere rezonancni? Je ta
kapsle po sesroubovani skoro vzduchotesna (nesmi byt uplne kvuli vyrovnavani
tlaku) nebo ma zezadu nejaky vetsi otvor?

Kazdopadne si myslim, ze jestli ta mylarova fotofolie bude dostatecne tenka a
vodiva, mohlo by to jit opravit rozumne. Jak jsem totiz zjistil pomerne
rozsahlym patranim po netu, napnuti folie neni az tak kriticke. Tim, ze je
tak blizko pevne elektrode, tak jeji akusticke vlastnosti ovlivnuje vetsi
mirou nez vlastni napnuti prave ta tenka vrstvicka vzduchu a geometrie direk
v pevne elektrode.

Jakub Serych