Databaze dilu v GMe

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Březen 12 21:49:36 CET 2005

Ano tak jsem to myslel - bohuzel mi vypadlo slovo melo byt "ze sem TOHLE
pisete...".

Obchodnik ma delat vse proto, aby zakaznika ziskal a hlavne udrzel.
Strategicka rozhodnuti ma delat ten kdo firmu vlastni a rozhoduje o ni -
treba i to, ze se se zakaznikama s obratem pod 100kKc za mesic nebudeme
bavit - pak nemusi obchodnik spekulovat co je VIP a co neni.

Neustale narazime zde v CR na to, ze jsme maly trh a to co jinde funguje u
nas neplati - tedy i ruka volneho trhu - doufejme ze s otevrenim hranic EU
se zahranicni prodejci zacnou stehovat i k nam.

Momentalne treba zjistuji to, ze se mi vyplati bastlit si regulator pro
modelarske motory (az je to pro mne silne nezajimave) - CR je maly trh a
zdejsi vyrobci by se na nem neuzivili - proto je pro ne prodej v CR okrajovy
a orientuji se na zahranici. Tim padem je nic nenuti srazet cenu dolu nebot
solventnejsi kupci mimo CR cenu akceptuji.

RadekCX