novy podnet k valce (konfera x GME)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Březen 12 21:18:41 CET 2005

>   tak rychlost je docela normalni. naposledy tam byl jeden clovek
> predemnou ale to brzdil on. nevedel co presne chce a neustale se
> prohlizel ruzne soucastky co si vyzadal od prodavace.

Na toto mam jednu vzpominku, jedna se sice o (dnes uz neexistujici)
prodejnu zelezarstvi a naradi. Take tam byl zakaznik, ktery si chtel
vybrat nejake kleste (ci jiny nastroj, kleste to byly na 90% :-) ), a
porad mu neco nebylo akorat, kazdy nastroj prohledl uz snad 50x a stale
si zadal dalsi kusy. Prodavac byl profesional, s klidem anglickeho lorda
a vedom si hesla "Nas zakaznik, nas pan!" jej dale ochotne obsluhoval.
Ale zacala se tvorit fronta, ve ktere jsem byl i ja. Po chvilce to
nekomu nedalo a toho zakaznika se slusne zeptal, zda-li bere v uvahu, ze
jsou zde i jini zakaznici a ze delka jeho nakupu uz presahla rozumnou
mez. On na to neco zabrblal ale pomerne spesne nejake nastroje vybral a
zakoupil. Po jeho odchodu prodavac rekl zakaznikovi co nakup urychlil
"Dekuji". Kazdy necht si prebere jestli tim podekovanim ten prodavac v
jeho ocich ztratil profesionalitu, kterou ziskal ochotnym obsluhovanim
prestoze vnitrne mel nejspise myslenky typu "jdi uz do ..." nebo naopak
ziskal.

Pavel