Prosim kritiku

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Březen 12 21:10:35 CET 2005

At 20:54 12.3.2005 +0100, Prichy wrote:
>Dekuji.
>
>Na ty kondiky se mrknu.
>
>program v C => 6kB obsazeno, procesor obsluhuje sys. cas, eemprom,
>prevodnik a ADC a komunikace s PC
>(vymyslel jsem si protokol (neco jako AT prikazy), cca 20 prikazu,
>nastaveni datumu, hodin, cteni tlak, teplota (aktualni, prumerna za pos.
>hodinu),uklada do eeprom kazdou hodinu hodnoty atd....
>Mozna jeste nedokazu psat dost efektivne v C.

Hmm, to tezko posoudim, ale ja jsem schvalne koukal na zdrojak pro tester
kabelu, ktery jsem psal nedavno v C pro AVR a ma to 7,5kB a je to dost
slozity a hlavne plny tabulek, podle kterych se testuje, texty na LCD4x40
apod. A urcite to taky neni napsane optimalne, protoze to za 1. byl muj
prvni program v C a za druhy jsem to psal dost na rychlo...

>Jinak s tim AVR mate naprostou pravdu, zatim jsem se k tomu zel nedostal
>(posledni dva roky je minimum casu - maly syn :-) )

Me se do AVR taky porad moc nechtelo, protoze se mi nechtelo do C a AVR ASM
se mi moc nelibi (i kdyz samozrejmne porad lepsi nez PIC, ze jo ;-> ). Ale
musel jsem, protoze jsem potreboval tahat za nozicky na obe strany a to x51
bohuzel neumi :-( Taxem zkusil ATmega16+CodeVision AVR+PonyProg na ISP a slo
to naprosto hladce. Pokud je tohle nejaky bastlprojekt na hrani tak bych asi
doporucil si zkusit pohrat s AVR, je to fakt prijemny krok vpred...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz