Databaze dilu v GMe

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Březen 12 20:57:50 CET 2005

> No to se teda seredne pletete a ja bych Vas za obchodnika nechtel. Vy mate
> svym jednanim toho zakaznika presvedcit, aby na Vas nekaslal - to ze na Vas
> kasle ma nejaky duvod a ten mate Vy jako obchodnik najit a odstranit.
>
> Tohle jsou elementarni obchodni metody, ktere byste mel ovladat. Uz to, ze
> sem pisete je z obchodniho hlediska propadak...

Ano, toto vystihuje i muj nazor. Byt to, ze zastupce GM pise do teto
konference nepovazuji za propadak, naopak, pokud pominu formu jakou sem
pise (ono hned prvni mail podepsat "Bez pozdravu" svedci o velke davce
arogance i kdyz slo o obranu).

Pane Vidlar, ja jsem ve velkoobchode GM Praha nejaky cas v polovine
90tych let pracoval a take na pozici obchodnika, ale s Vami jsem se
nejak minul, proto se Vas ptam takto - Kde jste pracoval pred rokem
1989? Mate jednani dosti poplatene naprosto zvracene komunisticke ekonomice.

Pavel

P.S. Souhlasim, ze vse je o lidech, nechci nijak hazet spinu na GM, ani
nemohu hodnotit protoze osobne jsem tam jiz dlouho nebyl (vsechny nakupy
vyrizuji kolegove, takze mam informace jen z druhe ruky), toto tedy
berte jako prispevek do diskuse o obchodnich praktikach pana Vidlare
nikoliv GM jako celku.