Databaze dilu v GMe

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Březen 12 20:54:39 CET 2005

> vím proč to tak je. V uvedená databáze obsahovala i velkoobchodní
> ceny, které bezpochyby využívala naše konkurence jako informativní
> ceník. Pokud mi bude někdo oponovat tak musím dodat, že to mám z

Ok, to se da pochopit (kdyz pisete, ze to mate overeno) ale v te
databazi byla i skladova zasoba a presny nazev polozky vcetne skladoveho
cisla. Proc tedy neni dale tato databaze pristupna pouze s
maloobchodnimi cenami, dobre se dal vypsat seznam pro nakup a tim
eliminovat cast reklamaci kdy nebyl prodavacem pochopen umysl zakaznika
(jedno kdo z nich za to mohl). Protoze urcite v maloobchode nejsou jen
zakaznici nakupujici par soucastek za par kc, ale i pomerne vyrazni (z
pohledu maloobchodu) zakaznici, bylo by myslim vhodne tuto databazi
zachovat, jeji provoz myslim moc nestoji.

Pavel