novy podnet k valce (konfera x GME)

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Březen 12 20:08:34 CET 2005

Tomu se říká smůla. Na program bych to ale neházel, spíše na lidský
faktor. Třeba je zapomněli v počítači rezervovat a stačili se prodat
nebo naopak, již byly rezervované, ale v počítači neoznačené. To
nemluvím o možnosti špatně zařazeného zboží.
 Mně na tom potěšila ta ochota stahnout z prodejny, zabalit a poslat.
Dost ruční práce pro spokojenost zákazníka, zisk v mém případě mizivý. U
vaší zásilky bych cenil snahu a hlavně jejich aktivní přístup
informovat, že slibu nemohou dostát. Dva dny mi odpovídájí času
potřebnému na to, aby zjistily, že do Plzně obvody z Brna nedostali a že
je jinde nemají.

Radek

On