novy podnet k valce (konfera x GME)

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Březen 12 19:50:33 CET 2005

Thomas Shaddack napsal(a):

> Mne to taky pripada jako ponekud hlucne a zbytecne silove reseni. Co
> takhle radeji neco tissiho, subtilnejsiho, treba vynalez doktora Sarina?

To by vzalo s sebou i par tech, co se v pozitivnim slova smyslu odlisuji...

Ne, ted vazne: tady zase nekdo tezce nepochopil humor (nadsazku, primer,
jak kdo chce) bez mixovaneho smichu. Tedy abych to vysvetlil (v duchu
onoho nedavno zminovaneho Silvestra): pochopitelne ze bych nikdy za toto
nikoho nestrilel, nicmene bych se s nim na druhou stranu nijak nemazlil,
rozhodne bych nemlcel, neomlouval se za nazor atd. v pozici, kdy mi neco
vadi, jsem presvedcen, ze to je spatne i z hlediska "obecne chapanych
mravu" a chci to proste odstranit.

I kdyz ten Kalasnikov....

--
Jirka