Ruseni krystalem???

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Březen 12 13:18:33 CET 2005

Zdravím diskuzi!
Zacal vikend a ja se potykam s obrovskym problemem. Delam zarizeni, kde
mam AVR a merim pomoci integr. ADC napeti na teplotnim cidle. Kdyz jsem to
spajel a naprogramoval, zjistil jsem, ze se mi nekudy dostava do napajeni
a i do vsech jinych casti ruseni 8MHz (f krystalu). Nekolikkrat jsem vse
kontroloval a na nic jsem neprisel. Udelal jsem i novou desku (trochu
jinou) a osadil jen krystal, AVR a blokovaci kond.100nF na napajeni
(napajim stabilizovanymi 5V) A problem je tu znovu. To ruseeni dorusta az
1,5Vpp, coz je velky problem. Na bastldesce to nedela. Poradi mi nekdo?
Dekuji predem Radim Horinek

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.