Databaze dilu v GMe

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Březen 12 17:42:31 CET 2005

Dobry den,
 velice zajímavá a poučná diskuze. Neb jsem zvědavy, tak by mne zajimalo
jak se tento obchodni model vyplaci?
 Je mi plně jasné, ze MK si vagon soucastek v GM neobjedna. Není VIP a
tak cena nebo dodací lhůty nebo přístup nebo kvalita (nejspíš vše
dohromady) bude v GM horší než u konkurence. Zajímavé je, že VIP
odběratelé jsou tak hloupí (nevím jak to slušně jinak říct), že v
případě vagónového množství neosloví více dodavatelů a nevyberou si
nejoptimálnějšího. Být majitelem, tak si pořádně posvítím na nákupní
oddělení.
 Dost zajímavá je snaha utajit prodejní ceny před konkurencí i za cenu,
že by se to dozvěděl zákazník. Co kdyby si pak něco koupil. Být
zákazníkem, tak bych okamžitě zbystřil, zda obchodník nemá větší marži
než konkurence na úkor mého zisku (prodejnosti mého výrobku). Zase
cesta, poptávka - objednávka.

Radek

On