novy podnet k valce (konfera x GME)

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Sobota Březen 12 17:23:50 CET 2005

 konektory tak jsem je objednal v Obecnici a to bylo cca 7 mesicu, protoze mi
> poslali jine, ty jsem jim vratil a na zaklade telefonatu jsme zjistili, ze v
> te Obecnici to kupuji od GM, tam meli ty konektory v supliku, kam patrily

Aha, jestli je rovina trpelivosti 7 mesicu pak se omlouvam, tolik trpelivosti jsem
nemel ani ja natoz zakaznik, mimo jine jsem to fakt do tydne i s predchozi
poptavkou (kde byla mimo jine uvedena cena pro 1 kus a pro mnou
pozadovane mnozstvi zvlast) dostal od ERA components. A to nezminuju to,
ze jsem napsal poptavku v 10 dopoledne a v pul druhe jsem psal zavaznou
objednavku na odpovezenou poptavku (tentyz den samozrejme:-))

Ale rekl bych, ze je to asi fakt prodejnou, chodim tam obcas kdyz jsem v
Praze, a popisy MK sedi :-))) a snazim se take vyhybat, jenze kdyz na cloveka
prijde rada, tezko rekne tomu za sebou - ja Vas pustim mne se prodavac nelibi
(hlavne kdyz uz stoji 3/4 hodiny a ten nasledujici ma seznam na 2xA4) :-))))

David Hankovec