novy podnet k valce (konfera x GME)

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Březen 12 17:00:19 CET 2005

Serych@panska.cz napsal(a):

> Ja osobne mam za to, ze:
> 1) jeden z tech prodavacu ma spavou nemoc nebo je trvale ve zhypnotizovanem
> stavu - kdo tam chodime, myslim ze vime o kterem je rec
> 2) ostatni se svym lezernim tempem, prijemnym a pohodovym vybavovanim se u
> zadnich regalu s odpory a prubeznou zmenou xichtu z usmevu (asi si tam
> vykladaji bajecne vtipy) do totalniho nasrance, kdyz se blizi k fronte tech
> 5ti zakazniku, IMHO zcela programove snazi vsem vyjadrit: "Vas to fakt bavi
> stat tady u nas v te fronte? Nechteli byste radsi chodit ke konkurenci?"

:-)))))))))

To je naprosto presny, vcetne souslednosti tech grimas......

I kdyz ja jsem natolik otupel, ze tohle proste nejak "skousnu" a fakt me
dokaze vytocit az teprve to, kdyz se tam jeste ke vsemu proste vubec
nelze dovolat. Soudny jedinec ale pochopi, ze to chovani na prodejne a
nemoznost dovolani se spolu krasne souvisi...

Jinak dodam, ze ten "pomalej" (myslime-li stejneho) mi ani tak nevadi,
naopak si ho ve fronte docela preju dostat, protoze na druhou stranu
okolo sebe nesiri atmosferu typu "jdi uz do hajzlu a neotravuj", ale je
docela ochotny. To, ze mu obcas rikam, kde ma kterou soucastku vzit, je
uz jen usmevny detail...

Proste velka firma, majitel "za vodou" nebo daleko, zamestnanci
nezainteresovani salamisti. Tak je to v maloobchodu v Praze, jinde je to
mozna uplne jinak (nemam zkusenost). Opakuju, ze tedy nemluvim o celem
GM, ale o teto jedne konkretni prodejne.

--
Jirka