novy podnet k valce (konfera x GME)

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Sobota Březen 12 16:50:03 CET 2005

Zdravim,

Ale cim jinym chcete pokropit blbce a idioty???

Mimochodem, slyseli jste o Darwinove cene???
Je to nejaka knizka, ted jsem o tom slysel, a autor knihy v ni ocenuje touto
cenou kazdeho cloveka, ktery napr.zpusobil nejakou katastrofu a při ni se
soucasne i zabil a soucasne nepocal potomka popripade si znemoznil, aby mohl
pocit potomka :)).
Myslim, ze cenu dostal Hitler, par dalsich sv**i, nejaci sebevrazi a pak
nejaky blbec, co se pripravil o genitalie :)).
Proste kdo chce zvitezit, nesmi predat sve geny dalsi generaci.
Takze se zda, ze evoluce ma dalsi zpusob, zvlaste u lidi velmi prihodny, jak
se zbavit spatnych genu, staci na to idiocie :)))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu