novy podnet k valce (konfera x GME)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Březen 12 16:48:04 CET 2005

> Pokud je to GM tak hrozné, tak u nás ti kteří to tvrdíte nenakupujte.
> Zní to možná trochu tvrdě, ale co už na to mám říct. Podívejte se sami
> na sebe. Když si vzpomenu na dobu kdy jsem pracoval na prodejně a
> musel jsem vyřizovat reklamace s výmluvou typu: Já jsem
> nevěděl.....já jsem se uklepl v objednávce.....nějak se mi to v tý
> hlavě plete....   A tohle slyšíte denně tak 5x - 10x... Takže ona je
> taky možná někdy chyba na Vaší straně.
>  .
>  .
>  .
>  .
> [...]

Vite, asi by fakt bylo dobre, abyste nekdy v jakykoliv vsedni den v
jakoukoliv denni dobu sednul v Brne na autobus a dojel si do Prazskeho GM jen
tak nakoupit pytlik nejakych celkem normalnich soucastek. Jestli Vas znaji,
vyuzijte trik prazskeho primatora, kdyz kontroloval taxiky. Je to blizko
nadrazi cili jde vpodstate jen o cas autobusu tam a zpet. Takze jestli Vam
skutecne jde o Vasi firmu, tak tu ztratu tech 4 hodin v autobuse a pak dobu
pro obslouzeni rekneme 5 lidi (pocitejte tak 3/4h az hodinku) schvalne jednou
obetujte.

Ja osobne mam za to, ze:
1) jeden z tech prodavacu ma spavou nemoc nebo je trvale ve zhypnotizovanem
stavu - kdo tam chodime, myslim ze vime o kterem je rec
2) ostatni se svym lezernim tempem, prijemnym a pohodovym vybavovanim se u
zadnich regalu s odpory a prubeznou zmenou xichtu z usmevu (asi si tam
vykladaji bajecne vtipy) do totalniho nasrance, kdyz se blizi k fronte tech
5ti zakazniku, IMHO zcela programove snazi vsem vyjadrit: "Vas to fakt bavi
stat tady u nas v te fronte? Nechteli byste radsi chodit ke konkurenci?"

Ja uz jsem jejich rec pochopil a vzhledem k tomu, ze PS mam z prace zhruba
stejne daleko, jednoznacne jsem prepnul: PS - hlavni dodavatel, GME - jen
kdyz v PS neco nemaji (coz je pri mych pozadavcich a objemech velmi ridke).

Upozornuji, ze jsem jen svatecni bastlir, ale vzdy mam zcela peclive z Excela
vytisteny seznam serazenych soucastek. Samozrejme zasadni chyba je v GME ho
dat z ruky, protoze, jak uz nekdo zminil, doma zjistite, ze jste sice
nakoupil, ale neco absolutne jineho, nez jste chtel.
Nutno rict, ze prodavaci jsou ovsem zatim na takove vysi, ze kdyz jim to
diktujete prez pult a oni danou vec nemaji, je jim trapne, jen tak na oko jit
a soupnoput Vam tam misto toho neco jineho, ale zpravidla sice pekne nasranym
tonem, ale presto reknou "nemam". Taky se bez listecku tak dlouho nezaseknou
u odporove drbarny (ne ze by se tam nezasekli vubec, ale cas tam straveny je
kratsi), protoze je nutite loudat se mezi pultem a onim koutem.

Jeste nutno dodat, ze popisuji vyhradne patro s hlavnim sortimentem
soucastek. Dole u konektoru i v podzemi u krabicek, ackoliv tempo neni take
nejake zavratne, jsou vzdy relativne prijemni a vstricni.

Jakub Serych