Databaze dilu v GMe

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Sobota Březen 12 15:16:56 CET 2005

Pan Vidlar, nie ste tak trochu arogantny? Je zakaznik ten co sa ma
snazit brat vsetko u vas, alebo vy, co sa mate snazit zakaznikovi
poskytnut taky servis ze inde chodit uz nemusi/nebude?
b.

Ne myslím že arogantní nejsem. Mám jen docela veliké zkušenosti se
zákazníkami. Snažím se pro zákazníky udělat maximum, ale když vidím že
mě zákazník pouze využívá na "chuťovky" a ostatní zboží bere u
konkurence, tak jsem ochotný i zákazníka poslat někam a již jsem to
taky asi 2x udělal.

Pokud vidím že je to seriozní partner tak pro něj udělám maximum.

S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno