novy podnet k valce (konfera x GME)

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Sobota Březen 12 14:34:36 CET 2005


No ja uz jsem si zvyknul takove "normalni" veci kupovat v Husitske u PS
(nejsem z Prahy, takze napr. dopoledne objednavka mailem, potom, odpoledne
cesta do Prahy) a az co tam nemaji, kupuju v GM. Driv jsem objednaval v GM a
posilali to na vickrat a ja jsem treba 5x platil postovne. Dokonce jednou mi
nejaka polozka prisla za 2 mesice a postovne bylo drazsi nez to co prislo.
Kdyz jsem si zadal ze chci poslat vsechno najednou, nemusel jsem se
dockat... Vadi mi ten "socialisticky" pristup, ale to ma ostatne hodne
velkych firem. Spatne je, ze neni (v Praze) provazanost mezi velkoobchodem a
prodejnou. Do PS prijdu, poptam se co si z objednanych veci muzu odnest,
poptam se do kdy bude ten zbytek a nakoupim si jeste dalsi veci. Mala firma
ma uplne jine jednani.
Andel

Vážený pane,
nevím jak funguje poštovné na maloobchodě ale na velkoobchodě to
funguje následovně. POkud máte objednávku do 5000,- s DPH tak je Vám
poštovné a balné účtováno pouze jednou a to i v případě, že se zboží
dodává na vícekrát. Pokud je Vaše objednávka nad 5000,- s DPH, tak
poštovné již vůbec neplatíte. Z mého pohledu je to správné, protože
zákazník který bere za větší částky u GM by měl mít nějakou výhodu
oproti takovým kteří berou za větší částky u konkurence a za menší
částky u GM. Vím, že všichni nemůžou mít objednávky nad 5000,- ale,
pak je to přeci i otázka nějaké domluvy ne?

Pokud je to GM tak hrozné, tak u nás ti kteří to tvrdíte nenakupujte.
Zní to možná trochu tvrdě, ale co už na to mám říct. Podívejte se sami
na sebe. Když si vzpomenu na dobu kdy jsem pracoval na prodejně a
musel jsem vyřizovat reklamace s výmluvou typu: Já jsem
nevěděl.....já jsem se uklepl v objednávce.....nějak se mi to v tý
hlavě plete....   A tohle slyšíte denně tak 5x - 10x... Takže ona je
taky možná někdy chyba na Vaší straně.

Není to tak dlouho co jsem vyřizoval jednu krásnou objednávku cca za
3000,- s DPH. Zákazník během týdnu co obdržel zboží přišel 3x s
prosbou o výměnu zboží z důvodu špátného objednání. Je tohle
normální??

Neříkám že je GM uplně jedinečný dodavatel, ale plno lidí to v GM bere
i jako koníček a dělají práci s chutí a pak když příjde takový
zálazník viz. příklad, tak vás ta chuť úplně přejde.

Být já majitelem GM tak okamžitě ruším prodejny díky takovým lidem
jako se tady vyskytují a jen kritizují. Potom by si právě tito lidi
uvědomili, co GM v ČR znamená. A nemyslete si.... plno konkurence
právě u GM nakupuje a ne zrovna za malé částky.



 
S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
sales representative

GM Electronic Brno
Koliště 9
602 00 Brno
IČO: 00549274
DIČ: CZ00549274
Tel.:  +420 545 245 381
       +420 545 213 131
Fax:   +420 545 213 131
Mobil: +420 605 535 538
E-mail: zdenek.vidlar@gme.cz
internet: http://www.gme.cz
ICQ: 346-908-520
************************      




Další informace o konferenci Hw-list